Bakissöndag

Jag och Ulle vaknade av alarmet vid tio.
Jag och Felicia skulle egentligen åkt till Halmstad för att se deras Folkuniversitetetsuppvisning och hålla kolla på småttingarna, men tyvärr hade Felicia gått och blivit sjuk, så det blev inget av det.
Är dock säker på att det gick superbra för Halmstad-gänget!

Istället blev det en lugn frukost, hemgång för Ulle och sen gjorde jag inte mycket vettigt.
Behövde inte ens städa- för när jag kom upp var det redan fläckfritt.
Cuteness overload på mamma asså!

Nu ikväll tog jag, Emma, Veronika, Joanna och Emelie en tur till Royal Thai för underbart bakiskäk.
Alla beställde in olika rätter så det blev som en minibuffe, yum!

Alla var hyfsat slitna, så ingen ville vara med på bild, haha.
Och på tal om bilder så håller jag på att få upp fler som igår, men fotouppladdaren på datorn krånglar.
Hang in there!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0