Cheerleading

Japp, mitt nya eventuella "projekt" stavas Cheerleading!

Det var när jag på allvar började överväga att studera i Göteborg till hösten som tanken slog mig.
Jag saknar ju gymnastiken. Älskar dansen. Har alltid känt att cheerleading skulle passa mig.
Så då är det klart att man ska ge det ett försök!
Jag vill ju inte alltid kolla på cheerleadingfilmer, sucka och säga att det hade passat mig. Nej, ett försök är det helt klart värt!

Och om någon skulle tro det så snackar jag verkligen inte om pompoms-och-hejarramsor-på-matcher, utan den typen som tävlar, kör volter och kastar folk ett par meter upp i luften.

Idag var jag och provtränade med ett av GCO's tävlingslag, Cougars.
Det gick superbra!
För första gången på fyra år (!) så körde jag flickis och bakåtvolt, och jag fick vara med och öva stunts.
Och tjejerna var jättetrevliga och öppna mot mig!
Är utan tvekan nöjd!
Try outs är i augusti, och därefter placeras man i det lag man platsar!

Dock drar fortfarande mitt hjärta åt olika håll angående vart jag vill till hösten!
Men jag får fundera vidare medan jag väntar på olika besked.
Kanske får jag massor att välja mellan- kanske "bara" en möjlighet eller till och med ingen...
Only time will tell!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Olika val står du inför men jag är övertygad om att du väljer rätt för Dig. :)

Svar: Jag hoppas det...
Hold your dreams

2013-05-27 @ 06:44:32
Postat av: Mari-Anne

Inte bara positivt att bli 20 år. Hoppas i alla fall att det positiva överväger.

2013-05-27 @ 10:32:09
Postat av: Carina

Var du inte med din kära mor och far hos farmor och farfar igår kväll?

Svar: Nej, tyvärr krockade det så jag fick gratta mormor via telefon i år.
Hold your dreams

2013-05-27 @ 10:50:59
Postat av: Carina

Då förstår jag. Så kan man oxå göra.

2013-05-27 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0