Dagens ljusa stunder

Jodå, visst finns det sådana också.

Klockan ringde vid sex och jag gick upp för att äta frukost. Eftersom det är röd dag så öppnade frukostbuffen halv åtta (typiskt), men de hade fixat en liten minibuffe till mig i lobbyn med olika frallor, juice, te, flingor och yoghurt. Yum!

Även om auditions gick som den gick så var det roligt, nervöst och spännande.
Välbehövt för en tjej som är trött på rutin.
Och jag lärde känna några nya personer.
En av dom, Tess som bor i Oslo, umgicks jag med på lunchen och tiden från att vi åkt ut tills mitt tåg gick.
Btw så kom hon fyra i freaking VM i en ballroom-gren, och hon gick inte heller vidare till rond två. Sjukt konstigt.
Men vi klickade i alla fall väldigt bra och jag introducerade henne till Espresso House' frapino ute i vårsolen.

Vårsolen ja- redan klockan åtta på morgonen gick jag utan jacka. Underbart!

Hemma väntade gäster, grillat och efterrätt. Ett väldigt försenat firande av Evelina.
Och ett helt nystädat rum- tack så mycket mami!
Mamma som har varit guld hela denna dagen!

Nej nu ska jag försöka sova, för imon väntar en betydligt gladare dag!
Jag har nämligen bara 45 minuter kvar som tonåring! Crazy and creepy! But it's been a good ride!
Vuxenliv och ansvar, here I come...


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du har så fina och bra tankar. Ta nu en rejäl funderare på vad Du vill göra framöver. Önskar Du får en jättefin dag imorgon.

2013-05-01 @ 23:22:55
Postat av: Mamma

Ja, det är inte klokt att du din lilla gullunge blir 20 år!

2013-05-02 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0