Dans gör mig lycklig

Denna torsdag tycker jag mycket om!

Efter jobbet fixade jag saker till uppvisningen i blixtfart innan det var dags för träning med Dance Fushion.
Vi började på ett nytt, roligt nummer att köra på Kräftfestivalen i sommar- be there!

Därefter bar det direkt av en trappa ner till den andra danssalen och ett grymt rep med Monicas gäng inför helgens uppvisningar.
Längtar som tusan till helgen nu!

Mer dans i form av öppningsnumret i kvällens Eurovision- hur grymt var inte det?!
Massor respekt till Benke och Jennie (Bounce) som har koreograferat, och till de grymma dansarna såklart!

Det känns bra coolt att jag har dansat för både Benke, Jennie, Thomas Bernstem och Fredrik Wentzel- som alla brukar vara med antingen som dansare eller koreografer i såna här sammanhang. Sjukt grymma och goa hela bunten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0