Friday

Min fredag hade inte mycket att klaga på!
Efter jobbet körde jag på bikinipremiär hemma i trädgården, för solen värmde på som tusan även vid halv fem- underbart!
Där låg jag så länge jag bara kunde innan jag var tvungen att bege mig till stan innan stängningsdags.
Det kändes som 500 ärenden uträttades inför helgen och jag körde även till Tröingeberg och Boberg för att samla ihop teatersmink och kläder, haha.

Väl hemma igen var det visst bara jag, så jag tog hem thaimat, kollade på film, tog ett bad och allmänt chillaxade.
Inför såna här helger så gillar jag att förbereda mig i lugn och ro.
Lyssna på musiken, raka benen, smörja in mig, fixa maten och mina nio (!) ombyten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0