Getting in the mood (23.15)

Uppdatering från hotellrummet.
Det är Elite Stora Hotellet jag bor på, om någon skulle undra.
Visst hade jag kunnat bo på vandrarhem när det bara är en natt, men jag föredrar eget rum med toalett och dusch. Hotellfrukost, wifi och tv är andra bekvämligheter som inte är helt fel.

Jag tar det megachill.
Efter en dusch så drog jag ut på en promenad för att kolla upp vägen till dansstudion. Sex minuter rak väg- mycket lättare blir det knappt, haha.
Det var otroligt skönt ute, så jag passade på att gå runt lite mer och kolla läget. På kort stund hittade jag 2 espresso house, flertalet klädaffärer, Filmstaden m.m i närheten av hotellet.
Allmänt får jag en härligt vibe av det jag ser och kan absolut tänka mig bo här!

Jag tycker det är skönt att ladda inför något i lugn och ro- smörja in kroppen, ha ansiktsmask, lyssna på passande musik och se på passande filmer. Get in the mood helt enkelt!

Nu ska jag bara försöka somna i tid med, för jag ska upp redan vid sex!
Visst är det lite surt att se instagram bombarderas av festbilder och höra firandet här- bättre datum för en audition finns ju- men min mysfaktor är ju på topp i alla fall!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0