Great Night Out

Min kväll blev superbra!

När jag och Joanna stod och sminkar oss började plötsligt Kenzo (deras hund) skälla, så Joanna går för att kolla varför.
Sen hör jag bara henne skrika och skrika!
Då är det Johanna, som varit iväg i Asien i tre månader, som bokstavligen talat hade varit hemma i tio minuter innan hon tog bilen och körde för att överraska oss. Snacka om att vi blev överraskande! Sjukt saknad bästa vän där!

Ulle och Emelie var också med och grillade, och det var galet gott!
Senare under förfestandet joinade även Veronika och Ana.
Förfestandet var så trevligt att klockan faktiskt hann bli efter ett innan jag, Joanna, Veronika och Ana drog in till Bratt.

Där träffades det på många före-detta.
Bland annat före detta lagkamrat, arbetskamrater och en högstadielärare, haha.
DJ:n spelade riktigt bra musik och vi var kvar till stängningsdags.

Efter en promenad med Joanna hem till henne och en cykeltur hem ligger jag nu på spikmattan. Why not klockan fyra på morgonen, haha?
Och imon är första morgonen på två veckor som jag inte behöver sätta alarm- booyeah!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0