Helt sjukt att det har gått ett helt år! (16.00)

26e maj.
Vad hände för exakt ett år sedan?
Förutom att Loreen vann Eurovision då.
Jo, jag gick på min studentbal!
Denna otroliga, fantastiska dag!

Idag var det Klaras tur.
Hela förmiddagen har det fixats och donats.
Emma kom ner ifrån Falkenberg för att fixa hennes hår, vilket hon gjorde på mig för ett år sedan också!
Jag tittade mest på och agerade moraliskt stöd, haha.
Åh, riktigt otroligt fin blev lilla Klarisen!
Tyvärr var jag dock tvungen att åka hem efter lunch och missar röda mattan, men jag vet att hon kommer glänsa!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så fina Ni var för ett år sedan när Ni hade Er studentbal. Klara i sin fina klänning kommer att glänsa på sin studentbal nu ikväll.

2013-05-26 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0