Inför morgondagen

Tidigt imon bitti kommer Ida och hämtar upp mig, sedan hämtar vi upp Klara i Halmstad och så bär det av ner till Skåne.
Vi ska alla tre göra audition för musikallinjen på Bjärnums Folkhögskola.
Det innebär prov i både dans, sång och teater- vilket gör det till den audition jag tycker är roligast men också läskigast.

Jag har inte jättelust att bo i lilla Bjärnum, men det ska vara en riktigt bra skola!
Dock sägs det att de går mest på sången, så jag är realistisk när det gäller mina chanser, eftersom mina estetiska färdigheter rankas:
1. Dans
2. Teater
3. Sång

Men man vet aldrig vad som händer!
Och hur som helst ska det bli jättekul att åka på en musikalaudition tillsammans med två nära vänner!
Hoppas bara jag ska få må hyfsat bra...
Nu ska jag återgå till Glee (tyckte det var passande) och försöka somna.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0