Inte den bästa förberedelsen

Blöh, varför ska mina sjukdomstillfällen alltid ha så otroligt dålig tajming?!
Fast i och för sig är det sällan "bra" tajming med mitt späckade schema...

Jag stack i alla fall hem från jobbet på förmiddagen och då klarade jag knappt att cykla hem. Yrsel, illamående och huvudvärk.
Största delen av dagen har därför ägnats i fosterställning på soffan, men det blev i alla fall något bättre till slut.

Nu på kvällen har jag kommit upp på fötter igen och lyckats äta, så jag tänker ge mig an morgondagens audition!
Dock vet jag inte hur det ska gå att dansa och jag har inte orkat öva särskilt mycket på min sång eller monolog, men så funkar branschen. Det är bara att gilla läget och göra så gott jag kan!

En positiv sak är att när jag köpte mat till imon så hämtade jag mitt paket från Nelly, som bland annat innehöll en fin klänning, söt sommartopp, skitsnygg bikini och en cool keps. Nöjd tjej!
Dock blev det inga bilder, känner mig inte så värst fotogenisk, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du känner Dej redo och frisk nog för morgondagens uppgifter.

2013-05-24 @ 23:08:35
Postat av: Mari-Anne

Lycka till !!

2013-05-24 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0