Ord, termer och siffror i massor

Denna söndag har spenderats framför datorn tills ögonen nästan rullade.
Har fixat tåg och hotell för min audition i Kristinehamn, laddat hem låtar och monologer inför audition i Bjärnum, ställt mig i bostadsköer, skickat intresseanmälan till en sjukt kul grej, fixat med bankkonton och kollat upp massa utbildningar- phew!! 
Men det är nödvändiga måsten!
 
Jag hade faktiskt räknat mina meritpoäng fel, så jag upptäckte idag att mina betyg+meritpoäng faktiskt räcker till att plugga till psykolog eller jurist om jag skulle vilja. Galet!
Jag räknade ju bort såna utbildningar från början för att de är "i princip omöjliga" att komma in på.
Nu känns det som om allt slit under skoltiden ger resultat!
Jurist är jag inte intresserad av, men psykolog ska tänkas över.
Usch, det känns som om allt jag gör nu på senaste tiden är tänker, kollar upp och analyserar...
Det kan också bli för mycket!
Nej nu får det bli lite lugnt på den fronten och så kommer förhoppningsvis magkänslan tränga fram!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket att ta ställning till.

2013-05-06 @ 10:32:52
Postat av: Mari-Anne

Ja det var mycket Du fixat och många funderingar Du har. Låt det ta lite tid så kommer Du säkert fram till det som är bäst för Dej.

2013-05-06 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0