Produktiva onsdag

You bet!

Jag jobbade över två timmar, alltså till sex, och sen drog jag direkt till gymmet på Friskis (som ligger typ jämte jobbet, smidigt nog).
Där blev det träning på maskiner, TRX-banden, balans och stretch/tänjning i nästan två timmar. Good job!

Jag kände mig lite mindre vilsen med TRX-banden men det var ändå en som påpekade hur jag vore göra, haha.
Jaja, ett steg närmare att göra rätt i alla fall.

Eftersom jag stack hemifrån 06.40 och kom hem 20.40 så hann jag inte med mycket mer idag, men en grå onsdag känns det helt ok!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du har då energi så det räcker. Att Du är trött när kvällen kommer är väl helt okej.

2013-05-23 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0