Stockholm/Beyonce Dag Tre

Sista "dagen" och visst hade vi kunnat checka ut tidigt för att utnyttja den till max, men vi kände att vi behövde sömnen mer.
Dagens roligaste var utan tvekan när vi skulle sticka och Evelina tar tag i sin väska och lyfter- utan att ha stängt den!
Allt hamnade på golvet och vi andra nästan vek oss av skratt!

Så vi checkade ut vid elva och drog till Centralen för att äta lite (vi gör knappt annat än äter känns det som...) innan tåget skulle gå kvart över tolv.
Först hann vi dock springa till Espresso House och köpa med oss varsin svalkande Frapino.
Haha jag älskar att min "besatthet" har börjat smitta av sig!

Så efter några timmar på tåg hem genom Sverige så är jag nu tillbaka i ett soligt Falkenberg.
Eftersom jag blir åksjuk så ligger jag på soffan med vindruvor och mår halvkasst- sucks!

Det känns också lite halvkasst att komma tillbaka till vardagen.
Ett par dagar till i Stockholm, utan några måsten och med det fina sällskapet, hade verkligen inte suttit fel!
Väldigt skönt att gänget, som i princip var ett ihopplock av mina nära, funkade så himla bra ihop!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Endast Eve som inte tyckte det var så kul med den öppna väskan.

2013-05-30 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0