Stockholm/Beyonce Dag Två

Efter att ha sovit till nio och fixat oss så drog vi till Gallerian vid Sergels Torg för frukost på Espresso House (love!) och en massa shopping.
Jag tycker faktiskt att jag har shoppat lagom mycket och är väldigt nöjd- men jag saknar fortfarande nya sommarskor och en lättare jacka.

Efter shoppingen drog vi oss tillbaka till vandrarhemmet och tog alla en välbehövd powernap innan Beyonce ännu en gång åkte på på högsta volym och det började taggas ordentligt.

Vi behövde bara köa i drygt en timme innan vi kom in i Globen, och jäklar vilka platsen vi fick!
Vi hade ju Golden Circle pga mitt och Joannas tappra nattköande, men vi tillhörde även de i GC som hade bäst plats, bara ett fåtal meter från scenkanten! Hur grymt som helst!

För er som bryr er om kändisspotting så köade vi en meter från X Factor-vinnaren Awa och på andra sidan staketet inne i Globen var VIP-hörnan, där bland annat Zara Larsson stod. Hon fick ju tydligen träffa Queen B efteråt- OMFG!!!!

Men tillbaka till oss så kunde vi nog inte varit nöjdare!
Som förband körde Luke James, som inte var helt ful och som hade en helt otrolig röstkapacitet!
Jag tänkte köra ett eget inlägg om Beyonce, med bilder och sånt.
It will be worth the wait!

Efteråt var vi alla helt lyriska, men väldigt möra i våra ryggar och ben.
Efter lite velande om vad vi skulle göra så köpte vi lite godsaker och drog tillbaka till vårt rum där vi myste och såklart diskuterade konserten i någon timme.
Underbara, oförglömliga, magiska dag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Härligt att Ni är så nöjda efter Sthlm,s turen.

2013-05-30 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0