Världens . Bästa . Jobb !

Även dagens två föreställningar gick freaking a-m-a-z-i-n-g !

Jag är så stolt att jag nästan spricker och ler som ett fån varje gång jag tänker på det.
Idag var en sån dag sån dag då allt bara blev rätt!
Danserna, stämningen, responsen.
Jag har fått jättemycket toppenbra respons från föräldrar, både angående mina grupper, mina framträdanden och hela föreställningen.
Det höjer en till otroliga höjder!

Väl hemma har jag slängt en enorm hög kläder till tvätt och öppnat gulliga presenter.
Åh, jag blir så rörd när mina elever säger att de inte vill att jag ska komma in på någon skola för då måste jag sluta, och när jag får såna här gulliga grejer.
Jag känner mig ju verkligen redo att pröva vingarna bort från Falkenberg och testa nåt nytt, men dagar som denna tar det emot!

Tusen tack till mina g-r-y-m-m-a kollegor, alla duktiga dansare och all stöttade publik!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så roligt att allt gick så bra. Något för Dej att njuta av.

2013-05-20 @ 10:52:53
Postat av: Mamma

Roligt när det blev så lyckat! Jobbigt med alla dessa känslor.

2013-05-20 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0