Vuxenpoäng

Idag efter jobbet hämtade mamma upp mig och så styrde vi mot Göteborg och två lägenhetsvisningar.

Efter mycket tänkande så känns det rätt med Gbg nästa år, och sen får vi se helt enkelt.
Men de närmsta två veckorna innehåller massa händelser som kommer bringa klarhet i saker och ting i alla fall.

Första visningen var i Lindome och det kändes toppenbra!
Så bra att vi faktiskt skippade Hisingen och håller tummar och tår resten av veckan.
Istället drog vi de få minuterna det tog till IKEA (smidigt värre) för att äta lite gott. Och när vi ändå var där passade vi på att kolla på lite möbler.
Konstigt, jag har aldrig kollat på möbler förr... Konstigt och spännande! Och dyrt...

På vägen hem vräkte regnet ner- wtf?!
Försmak av den svenska sommaren tro?
Nej nu börjar klockan bli mycket, så jag ska kolla på lite Pirates of the Caribbean (eyecandy) och försöka sova bort min förbannade huvudvärk!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad ska du göra i Göteborg? När flyttar du dit?

2013-05-22 @ 19:37:46
Postat av: Rebecca

Tanken är att jag ska börja plugga till sjukgymnast på Göteborgs Universitet till hösten :)

2013-05-22 @ 21:15:34
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se
Postat av: Mari-Anne

Gott att turen till Gbg blev lyckad.

2013-05-22 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0