Yesterday

Igår vaknade man upp någon nyans brunare än dagen innan- tummen upp!

Tyvärr var dock solen borta och ersatt med regn...

 

Efter jobbet gick jag upp två våningar i byggnaden, där jobbar nämligen en osteopat. Mer om det lite senare!

När jag kom hem var det chill-mode som gällde, haha.

Det var bara jag, mamma och Andreas hemma, så vi unnade oss pizza och film.

Jag kan inte ens komma ihåg när jag senast åt pizza före igår, så det kändes välförtjänt.

Nej, annars hände det inte mycket igår, vilket var rätt skönt!

Kunde vara uppe länge utan att behöva oroa mig för antalet timmar sömn, för idag är vi lediiiiiga!

Haha, jag har halva kvar till lunch idag- yum!

 

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket trevligt var det att få en kväll hemma med dig! :)

2013-05-09 @ 15:51:11
Postat av: Mari-Anne

Den pizzan ser mycket god ut. Hoppas den var det också.

2013-05-09 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0