Ännu mer Halloween

Igår förmiddag åkte jag ner till Falkenberg.
Emma var nere från Stockholm på besök så då får man ju pallra sig ner!
Vi var ett gäng på typ tio pers som förfestade hemma hos Veronika.
Sen drog vissa ut på Bratt (troligen galet massa folk ute i och med FFF:s serievinst) men jag hade varit helt slutkörd hela dagen så jag satsade på nyktert och körde bil hem.
Jag ville ju främst få umgås och snacka med alla och det gör man bäst på förfesten ändå.

Min Halloween-sminkning denna gång blev mr "I wanna play a game"- Jigsaw från Saw-filmerna.
Jag tycker det är kul att leka lite amatör med teatersmink, så jag passar på när jag får chansen, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Den var inte dålig den heller. Knappt igenkännande.

2013-11-03 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0