Dubbelt grattis till pappa idag!

I år är 10e november både pappas födelsedag och Fars Dag, så stort grattis till honom! 
 
Det blev såklart lite "skönsång" och paketöppnande i morse, men firandet hos mormor och morfar på kvällen (kombinerat födelsedags&fars dag-firande) missade jag pga min cheerträning i götet.
Blev som tur var piggare i tid till den, för när jag vaknade imorse kände jag mig fortfarande krasslig...
Och jag har ju aldrig tid att vara sjuk, hehe. Vem tusan har det liksom?
 
Vi är förresten i princip klara med vårt tävlingsprogram (bara lite finslip fattas) och det känns a-w-e-s-o-m-e!
 
Min frukost- Müsli, yoghurt och gojibär. Hur nice?
 
Under tågresorna nuförtiden är jag helt fastklistrad i slutet av denna! 
Rekommenderas verkligen till er som gillar mysterier där man får tänka till en hel del själv och ständigt förbluffas av vad författaren lyckats hitta på- och hur jäkla trovärdigt det verkar.
Samma serie som Da Vinci-koden.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att Du känner Dej piggare. Visst saknade vi att Du inte var med här men som man brukar säga " det går fler tåg ". Ha det nu så bra.

2013-11-10 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0