Early mornings

Måndagen innebar sovmorgon, plugg i skolan med Emma och föreläsningar på eftermiddagen.
Sen lite mer plugg och gleeaträning innan jag åkte hem och kollade på Solsidan med mami.
En bra måndag helt enkelt.
 
Men en galet tidig tisdag!
För att slippa cykla till stationen i regn gick jag upp strax efter fem för att mamma skulle hinna skjutsa mig innan jobbet.
Det innebar tåget 05.45 och jag är i skolan nu en timme innan vi börjar.
Men det är inte så fel ändå.
Ska äta frukost, sminka mig lite och renskriva anteckningar.
Dessutom stack jag inom Espresso House på Centralen och köpte en stor is chailatte som jag tyckte jag kunde förtjäna en morgon som denna.
Ja, som sagt är det inte så himla hemskt att gå upp tidigt ändå.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mammas tös, morgon pigg :)

2013-11-12 @ 08:55:28
Postat av: Mari-Anne

Ja, inte helt fel att vara morgonpigg. Har heller inga problem om jag behöver gå upp tidigt, gick upp strax vid 05.00 när jag jobbade.

2013-11-12 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0