Frost, minusgrader och bortdomnade tår

Brr, nu har kylan och vintern kommit på riktigt!
Minusgrader och bara sol typ 8-16.
Ogillas, men jag antar att det bara är att vänja sig, för det lär ju hålla i sig.
Visst är det småmysigt ändå, men främst när man är inomhus! 
Jag vill typ inte gå utanför dörren utan tio lager kläder på mig. 
Hatar, hatar att frysa! 

Igår kväll blev det ingen gleea för min del eftersom jag ville vara garanterad att komma hela vägen hem.
Sista bussen till slätten går halv åtta- hur mycket suger inte det?
Dock kan jag ta två andra bussar och få gå en bit på slutet (10-15 min) om det behövs.
Jag och mamma myste framför Solsidan med glass och muffins, för att "fira" att jag klarade monstertentan vid Halloween med marginal! Vilken lättnad!
Nu ska jag med glädje ta hem digestionspapprerna och låta som brinna! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att tentan gick bra denna gången också. Njut!

2013-11-26 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0