Hade inte böckerna varit så dyra och behövs senare så hade jag med glädje kastat dom i brasan nu för känslan av att se dom brinna

Dagens salstenta var vår femte och avslutar vår "svit" med 2-3 veckor mellan varje tenta.
Nästa är istället om 2 månader.
Hör jag kören sjunga Hallelujah?!
Haha, jo men känslan är otroligt härlig!
Man har ju gått med ständiga nerver sedan vi startade, eftersom vi hela tiden både väntat på gamla resultat och samtidigt förberett oss för nästa prövning.

Dagens tenta kändes bra, och jag var back on track med att vara klar efter den obligatoriska första timmen.
Antingen så kan jag det eller så kan jag det inte, men att sitta och grubbla i två timmar till hjälper inte mig. Folk fungerar ju olika där.
Och detta har ju funkat riktigt bra för mig hittills.

Så när vår skrivtid gick ut klockan ett hade jag hunnit ta mig till Arkaden för att lämna tillbaka en jacka, åkt till Lindome och sedan vidare till Ikea med mami för några inköp och lunch.
Tillbaka till lägenheten för att lasta in så mycket som det fick plats i bilen (men mamma hade gjort det mesta medan jag skrev tentan) och sen, när vi var halvvägs tillbaka till Falkenberg igen- då var tentatiden slut, haha.
Minst sagt en produktiv förmiddag!

Hemma lastade jag och mamma in allting, bland annat min bokhylla, och sen var vi otroligt förtjänta av kladdkaka och mangosorbet!
Och nej, jag bakar inte kladdkaka hela tiden, utan denna hade jag haft fryst efter att halva blev över när jag och Lollo bakade hos mig i Lindome.
Den var precis lika god nu!

Känner mig cirka 10 kg lättare av vetskapen att en av utbildningens tuffaste pluggperioder är finito!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0