Helt slut efter en helg som denna

När man kommer i säng så sent är det väldigt svårt att få sovit de rekommenderade sju timmarna, men som tur är har detta varit en dag då det inte gjort något om man strosat runt bakis här hemma.

Jag och Veronika gjorde scones (standard), kollade på desperate och gjorde kladdmuffins till morgondagens gleeaträning. Snabbt, smidigt och gott.

Dagens enda aktivitet som krävde skärpa var cheerträningen, men eftersom vi tränar på kvällen så hinner man piggna till.
Nu när vi har programmet färdigt så blir träningarna mycket intensivare och idag var en sån träning då det känns som armar och ben är spagetti med en halvtimme kvar.
Man får bara bita ihop, pressa sig det där lilla extra och så känns det så oerhört skönt efteråt! 
Jag lär somna bra nu asså!
Även om jag bara tillåts sova 5,5 timme... 
Så fortare än kvickt nu- godnatt! 


Update: attans vad bra jag lyckades med dessa asså! Perfekt kladdiga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0