Hemstudiedag

Älskvärt med en kurs där de faktiskt tänker på att vi behöver tid att komma ikapp föreläsningarna och plugga in dom, istället för bara ösa på med nya hela tiden.

Jag gick duktigt nog (enligt mig själv i alla fall) upp åtta för en liten pw innan frukost.
Sen skjutsade jag Eve, Matilda och Hanna till skolan innan jag upprättade lite ärenden och nu har jag ett kort studybreak.
Färgpennor är en klar favorit för mitt pluggande eftersom jag tycker det blir mer uppdelat och specifikt än om allt är blyerts, och som vanligt blir det många koppar te.


Antingen är jag lättfrusen eller påväg att bli sjuk- hoppas på det första! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Du bara är lite frusen. Njut av den goa värmen vid kaminen.

2013-11-07 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0