I'm locked out of heaven

Samtliga sex blåmärken är borta i lagom tid för att få nya och naglarna är åter igen kortklippta.
Efter 1,5 veckas cheeruppehåll är det äntligen dags för träning igen och jag är jättepepp!

Men visst finns det i bakhuvudet att Eve och hennes kompisar är på Bruno Mars ikväll.
Konserten som just jag manade på om att vi skulle fixa biljetter till.
Jag ville verkligen, verkligen se honom, och det faktum att jag hade kunnat gå om konserten hade varit förra helgen eller till och med igår är såklart rätt retsamt.
Men jag tröstar mig med oroligt grymma minnen från både Lady Gaga och Beyoncé!

Hopefully another time :-*

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tyvärr är det så att man inte kan få allt. Det kommer säkert fler tillfällen, eller hur? Kram.

2013-11-03 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0