Mixad torsdag

Gårdagen i skolan var ju underbar- och denna dag helt tvärt om!
Efter för få timmar sömn handlade hela skoldagen om vetenskaplig metodik.
Lära oss beståndsdelarna av olika typer av vetenskapliga artiklar, hur man läser, granskar och använder dom.
Sounds pretty funny huh? Didn't think so...
Citerar Marcus- utan tvekan topp 3 i värsta skoldagar hittills.

Denna i morse gjorde inte det lättare att släpa sig upp ur sängen.

Men som vanligt gjorde träningen det hela bättre!
Efter att ha varit rätt pisst på mig själv i söndags efter att ha känt att jag och min grupp stod lite stilla i utvecklingen så var det väldigt skönt med framsteg idag, även om de inte var några jättekliv.
Sen avslutade vi med en hemsk, apjobbig styrka som jag hoppas känns imon! 
Snapchat från Eve. Instämmer- klagar verkligen inte! #glassmonster

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Då blir det glass morgon, middag och kväll. Ät inte så ofta att Du tröttnar på det.

2013-11-22 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0