På hemmaplan

Igår gick jag upp i hyfsad tid för att jag och fina mami skulle ta en runda på Gekås innan Andreas slutade jobba.
Skolgrejer som kollegieblock och markeringspennor går typ som smör i solsken så det stod överst på min lista.
För en gångs skull kom jag därifrån utan att ha köpt en massa småkrams- jag tittade inte ens på nagellacken. Duktig student! 
 
Dock fick jag smått ångest när jag såg alla juldekorationer som fanns där...
Det är fasen inte långt kvar nu- vad hände?
Vi avslutade med kycklingsallad på Stantons- mums!
 
På kvällen var det ju cheerleading i Gbg, men sen bar det faktiskt av tillbaka till Falkenberg- som välkomnade mig med ösregn och motvind när jag cyklade hem vid elva, haha.
Halvt spontant bestämde jag mig för att testa på en vecka att bo hemma och pendla.
Denna kursern är inte så mycket tid i skolan utan mycket hemstudier, och då blir det så jäkla mycket ensamtid i lägenheten annars.
Terminens sista två-veckors kurs och sen är jag tentafri till mitten av januari- hallelujah!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, skoltiden verkar ju inte vara så lång så jag förstår det blir mycket ledig tid i lägenheten. Njut av tiden hemma på Pelle Molins väg.

2013-11-04 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0