Pendlande Dag 1

So far so good, men det är ju som sagt bara dag ett, haha.
Stefan bor i Varberg och Elin i Halmstad så vi är flera på samma tåg.
 
Ikväll har jag överraskningscrashat (roligast så!) Monicas balett och Viccans streetjazz.
Det var sååååå kul att träffa alla igen!
Och båda passen är grymma så man blev bra sugen!
Jag fick vara med på båda passen om jag ville men jag hade jeans och de är mitt i terminen så jag nöjde mig med att titta denna gången.
Det kändes både så konstigt och på samma gång så rätt att vara tillbaka i Falkhallens danssalar- mitt andra hem de senaste åren!
 

Yum, yum, yum!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att det var mysigt att återse Falkhallen och alla dansare. :)

2013-11-06 @ 07:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0