Pendlande Dag 2

Det var längesedan mitt alarm ringde så tidigt som 05.45, men det var bara att masa sig upp.
De som pendlat hela terminen säger att man vänjer sig.
Och jag sover på tåget upp, haha.
 
Kortisdag i skolan och sen stack jag till lägenheten för att få hem skor (så jag slipper gå i klackar hela tiden), skinnjackan, kläder, lite hygienartiklar osv.
Visst finns sånt kvar här i Falkenberg också, men man är ju sån att man har sina saker för en daglig rutin liksom.
Tog även med lite av mitt goda te och mangona (heter det så?) som låg i kylen och lockade.

Jag kom hem tre och har gjort allmänna saker som kollat dhw, pluggat, lagat mat till familjen.
Eftersom gympaskorna följde med hem så kunde jag ta en pw också, men jag bytte ut den vanliga musiken i lurarna mot ljudboken av första delen av Torka aldrig tårar utan handskar.
Perfa när man är ute och går själv! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den goda maten! :)

2013-11-06 @ 07:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0