Pendlande Dag 3



Idag blev det nytt tidighetsrekord, för att jag skulle hinna med bussen 05.50 mot stationen.
Från lilla Slätten går ju nämligen bussarna en gång i timmen- sucks!

Men jag har varit förvånansvärt pigg hela dagen!
Kortisskoldag, plugg med classmates, en tripp till Studentbokhandeln och sen vid tre tog jag tåget mot Halmstad.

Där var jag på en streetworkshop på NollTreFem som Ida&Viccan höll i.
Att gå till NTF kändes smått nostalgiskt, eftersom jag förr gjorde det flera gånger i veckan! 
Workshopen var awesome, as usual, och det var kul att träffa några av Halmstadsdansarna igen!
Street har jag inte dansat sen uppvisningarna i våras, och cheerleading är minst sagt annan stil, men det var kul att se hur det fortfarande satt kvar i kroppen!

Tidigare när jag dansat har jag antingen haft två pass samma kväll eller slutat sent, så att komma hem halv åtta och faktiskt ha tid kvar av kvällen till annat än att stressa i säng känns som något av en chock, haha!

Och där flög 750 spänn iväg...
Inte det roligaste att lägga pengarna på!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0