Pigg som i övertrött?

Klockan är halv tolv och jag förbluffas själv över hur pigg jag fortfarande är!
Med tanke på att jag gick upp så himla tidigt då såklart.
 
Jag har haft kursens sista föreläsningar, pluggat ett par timmar extra, tagit en tripp till lägenheten, åkt hem till Fbg och pluggat lite till.
Jag tog mig till och med en ordentlig kvällspromenad.
Tröttheten kanske kommer i efterhand så jag inte kommer ut sängen imon, haha.
 


Nu ska jag kolla på Änglar&Demoner och se om den leva till boken.
Där jag, ytterligare en gång, lyckades lista ut skurken och motiv långt i förväg.
Booyeah! 
En liten "talang" jag har, haha.
Värt att skriva med på CV?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0