Stretch som studybreak

Det började med att jag skulle skicka en bild till Ulrika som internskämt och sen fastnade jag framför spegeln.
 
Det komiska är att vi i veckan gått igenom vad som händer med muskelsenan när man stretchar på en tänjande nivå...
Men jag tänker att det redan är för sent för min del, haha. Oups.
Och det finns saker inom varje sport på "högre" nivå som är extra skaderisk, eftersom man så ständigt utsätter kroppen för vissa typer av påfrestningar.
Fotbollspelares knän, handbollsspelares axlar osv.
 


Tycker själv jag kommer rätt långt med tanke på att jag ouppvärmd bara testade lite.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer väl ihåg att din vighet kommer från din mor.... :)

2013-11-08 @ 20:12:24
Postat av: Mari-Anne

Håller Du med lilla mamma i detta. Mormor kommer inte vigheten från eller är det så att det är den Du fått för hos mej är den totalt borta.

2013-11-08 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0