Thanksgiving Thursday

I USA är det stor fest idag, men lilla gråa Sverige har varit helt ok det också.

Först ut: den andra dagen på Närhälsan Gamlestadstorget.
Även om vi bara varit där två dagar så har vi trivits ruskigt bra! 

Därefter blev det ett missförstånd mellan mig och Emma, eftersom jag hade varit klantig och sagt fel tid, så jag spenderade en timme med att kika runt i lite affärer, MEN duktigt nog hålla i pengarna.
Jag hade lätt kunnat spendera ett helt gäng hundralappar inne på Body Shop asså... Älskar den butiken! 
Vinterkollektionerna- vanilj, tranbär pch pepparkaka- är alla supermysiga! 
Framför allt tranbär, *wink, wink*.
Utöver klassiska bodybutters finns handkrämer, tvålar, bodymists osv.
Ett julklappstips till den som behöver.

Chockerande- I know! 

Eftersom det är torsdag blev det såklart cheerträning. Helt sjukt att denna terminen snart är över.
Och att nästa termin är tävlingssäsong!
Fun, fun, fun!!
Tågmys för mig och Meia efter ett tufft pass, tihi! Smakar typ lite som kolasnören.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0