The Hunger Games- Catching Fire

Igår på bion var jag som ett litet barn på julafton- allvarligt talat!
Jag vet inte när senast det riktigt pirrade i magen av att gå på bio, men det var en otroligt skön känsla!

Och jag är sååååå nöjd med filmen!
När man älskar en bok och kan allt utantill blir det lätt att man blir kritiskt till filmen men Icke sa Nicke!
De har följt boken ovanligt bra.
Jennifer Lawrence är helt enkelt bäst i Hollywood just nu.
Liam Hemsworth är sååå snygg (hade gärna bytt plats med JLaw och pussats lite med honom asså!).
Alla effekter var av riktigt hög kvalité.
Spänningarna avlöste varandra och 2,5 timme sprang iväg.

Nu ska jag sluta nörda mig här, hehe...
Kort sagt- se den! Gör det verkligen!
Jag längtar redan till nästa film...




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0