Vad avslöjar din hållning om dig?

Idag bestod förmiddagen av intressanta etik-diskussioner och eftermiddagen praktiska lektioner om hållning.
Sjukt vad mycket man kan se på någon som bara står.
T.ex. har jag tydligen bland annat olika nyckelben, skuldror, midjevinklar, en ordentlig svank  och inåtvinkling i både knän och hälsenor. Yay...
Men jag är inte ett så stort freak som jag låter- de allra flesta har nog i alla fall 3-5 typ såna här olikheter i kroppen.
Och de påverkar/framkommer av vår hållning, belastning osv.
Bra intressant tycker jag ändå!

Som de allra flesta såg jag i alla fall bitar av fotbollsmatchen- ska man säga Sverige vs Portugal eller Zlatan vs Ronaldo?
Som gammal fotbollsspelare tar det emot att säga att det hänger så mycket på endast två spelare, men i detta fallet kändes det övertydligt.
Inget VM för Sverige då alltså... Jäkla Ronaldo!

Nu taggar jag morgondagen med att kolla på Hunger Games.
Den 20 november har jag ju som sagt väntat länge på!

Aftonbladet megahyllar filmen!


Typisk Studentlunch, haha?
Frivilligt val från min sida eftersom jag kom hem så sent igår och den lagade mat som fanns var lax.. Som jag (utan att veta varför) inte alls klarar få ner.
Har alltid tyckt att det är skumt! 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Synd att Du inte gillar lax, det som är så gott. Men så är det, vi har inte alla samma smak och tur är väl det.

2013-11-20 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0