2013-10-03

Hela eftermiddagen hade vi smärtlaborationer och det var riktigt kul!
Vi fick göra tester för att uppleva hur de olika sorternas smärta och smärtohämningar funkar.
Gå i hett vatten, pumpa ut syret i armen m.m.
Roligast var TENS, som innebar att man spände fast elektroder på huden och skickade in små elstötar i armen.
Olika styrka på elen gav olika reaktioner i armen- bland annat började först mitt finger, sedan min hand och tills sist hela min arm röra sig jätteroligt.
Påminn mig gärna att visa filmklippet på mobilen, haha.

Efter plugget mötte jag upp fina Meia och så tog vi en tur inom Espresso House innan träningen.
Jag vill påpeka att i fredags var första gången som jag var på Espresso House sedan jag flyttade till Göteborg sex veckor tidigare.
Jag är nästan stolt över mig själv!

Gofrukost på resterna från igår.

Bra cool känsla faktiskt!


Ny färg varje vecka är min melodi. Älskar rött!
Naglarna är megakorta pga krav både från skolan och cheerleadingen, men jag börjar vänja mig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0