A Converse kind of Girl

Standard tåg-bloggande har övergått till standard buss-bloggande istället.
En annan söndagsstandard är att jag bloggar påväg till cheerträningen.
Känner mig full of surprises...
 
En riktig slappesöndag har det varit sedan jag kom hem från Johanna vid elva.
Istället för att laga mat så körde jag in en fryst lasagne från Familjen Dafgård i ugnen- och den är ju sååå god!
Kanske vore testa att göra egen lasagne...
Har ju hjälpt mamma så det vore inte vara alltför svårt.
Denna första 1,5 månaden har jag mest lagat den maten jag kan, så jag är sugen på variation.
Fritt fram för tips!
 
Jag har också sett ett, två, tre och till och med fyra avsnitt av Grey's.
Jag skäms nästan...
Men nu är jag på det jag aldrig sett och då är det så satans spännande att se hur det går!
Men så fort jag har bloggat klart här så åker mobilen bort och resten av åkturen ska ägnas åt plugg.
Tenta nästa vecka, igen! Yay...
 
Vi färgade mitt hår igår eftersom att det gamla blonda har en jäkla förmåga att tränga igenom det bruna.
Så för tillfället känns det väldigt mörkt men det lär avta.
Helst vill jag ha kopparinslag,en det är jättesvårt att välja en hårfärg med "lagom" mycket koppar så jag inte blir en tomat.
Herregud vilka i-landsproblem...
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0