Genom Göteborg sminkad som en pumpa

Varför har det där med pluggdisciplin blivit så attans svårt?
Hittar massa undanflykter till att göra annat- som att städa, tvätta och snacka i telefon.
Skärpning på allvar Rebecca!
 
Nu är jag påväg mot träningen- sminkad i ansiktet som en pumpa!
Detta är vår sista träning innan höstlov och igår bestämde tränarna att vi ska köra tema Halloween.
Kul att de jag åker med har utklädnader där det inte syns i ansiktet... 
En aning nedstrirrad blir man...
Men jag hade inte så mycket annat än smink att välja på av grejerna jag har här uppe.
Är dock lite orolig över hur det blir när jag börjar svettas, hehe...
 



Under mina korta pluggförsök har jag knaprat på ett par av Lollos jättegoda hemmabakade kakor som gullet hade med sig, hihi.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ingen vacker syn när Du gestaltar en pumpa. Förstår om många tittar en extra gång.

2013-10-24 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0