Höstens bästa söndag!

Fina, efterlängtade söndag den 13e oktober!
 
Hade jag varit kvar hemma i Falkenberg hade det berott på att Skapa Dans Koreografitävling är idag.
Det svider faktiskt rejält att missa!
Jag var publik första året, har deltagit de två åren efter det och framför allt så känner jag typ alla arrangörer och deltagare.
Nu när jag typ aldrig träffar dom hade det varit perfekt att alla är samlade.
Jag, Rebecca och Christerl hade faktiskt ett nummer på g redan i våras- med en riktigt grym låt och tanke!
Nu får jag istället önska tjejerna i Captivated, som ska vara konferencierer , och de tyvärr ganska få deltagarna stort lycka till! 
 
För nu är jag inte hemma i Falkenberg, men jag har längtat till denna dag minst lika mycket ändå!
Idag ska vi nämligen ha ett 4-timmars pass med två influgna amerikanska cheer-koreografer, som har gjort stora delar av vårt kommande tävlingsprogram! Sååååå taggad!
Äntligen kommer mina danskunskaper till nytta! Som jag har saknat det!
Enligt tjejerna som varit med förr så är det en av årets stora höjdpunkter och killarna verkar megasköna!
Utöver delar av vårt program gör de nämligen hela programmet åt Wildcats och Bobcats (senior och junior avancerad), så vi har sett lite när de har jobbat med dom.
 
Dessutom ska jag och Meia nu i någon timme innan vår träning jobba med en modern koreografi som hon gjort.
Vi har snackat en himla massa dans men aldrig sett varandra dansa, så det ska också bli jättekul! 
 
Åh, mycket bättre än såhär kan nog inte en söndag bli! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0