Ingen jätterolig dag so far...

Fy, denna torsdag började på sämsta sätt redan mitt i natten...
Jag vaknade nämligen av en krampande mage som det tog ett par timmar att få lugn med alvedon och värmedyna.
Ibland älskar man att vara tjej asså...
Jag brukar ändå vara väldigt skonad från sånt här så jag antar att jag inte vore klaga.

Men ni kan ju tänka er att man inte är jättepigg när man bara sovit några timmar på natten.
Jag släpade mig till ett obligatoriskt seminarium, som dock inte gav någonting. 
Jag hade tjänat mycket mer på att somna om och sen plugga på egen hand.
Inte alls surt...

Men jag har ett sockerförråd att ta ut min frustration på.
Jag är annars väldigt duktig på att inte röra det (promise) men kombon tentavecka + pms är farlig asså...

Som tur är så är jag påväg mot träningen och kroppens egna belöningssystem- endorfinerna.
Gotta love them!




Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Går väl an med magont om man bara vet orsaken men visst minns man hur det kunde vara. Är man kvinna så är man med både fördelar och nackdelar. Ha det så bra i helgen.

2013-10-10 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0