Känner mig nyttig- för en gångs skull, haha

Hur guld är det inte att börja ett? 
Hallelujah!
Förutom att sova passade jag på att testa ett recept på nyttiga muffins.
De innehåller varken socker, smör eller vetemjöl utan äpplen, morötter, sötmandel, grahamsmjöl m.m.
Låt inte de halvtrista utseendet lura er- de var jättegoda!
 
Nu är jag i skolan lite tidigare, eftersom att jag ska agera försöksperson åt några blivande sjukgymnaster som går sista terminen och skriver sin C-uppsats om risk för knäskador.
Jag vill ju att folk ställer upp för mig om ett par år så då får man ju själv ställa upp nu, plus att det knappast skadar att få en utvärdering om sina knän- speciellt inte när de är överrörliga.
 



Team Fruitaholics här! Hade dock inte skadat om jag hade tyckt om grönsaker en tiondel så mycket som jag älskar frukt, hehe.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väldigt vad du imponerar! :)

2013-10-09 @ 14:02:26
Postat av: Mari-Anne

Verkar vara nyttiga muffins. Det vet Du väl att det inte utseendet man skall gå efter.

2013-10-09 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0