Ny vecka

Vilken skön start på veckan att börja 12.30!
Få sova ut, ta en pw för att hämta ut ett paket, laga matlådor och slippa stressa igenom frukosten.
Passade på att göra en hallonsmoothie, som är bland det bästa som finns!




Nu är jag dock inte fullt så glad-
Västtrafiks bussar har en förmåga att ibland gå för tidigt! 
Det känns nog fasen värre än när de är sena! Hur ska man ha någon aning om att just idag går den 5 minuter före den ska?
I kyla och regn vill man ju inte vänta för länge, så jag brukar satsa på att vara där 3-5 minuter före.
Så när jag rundade hörnet såg jag den rulla iväg...
Yay...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken otur!!!! :(

2013-10-21 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0