Oktober- officiellt höst på riktigt

Denna dagen tycker jag om!

Dagens föreläsningsämnen var riktigt intressanta!
Somatosensorik (känsel) på förmiddagen och Inlärning&Minne på eftermiddagen.
Sen stannade jag kvar 1,5 timme och pluggade, men det gick väldigt segt och jag somnade nästan sittandes i soffan haha.

Ett pilates-pass på Fysiken och sen bar det av mot Lindome igen.
Med ett stopp inom Willys på vägen så jag slapp äta nudlar en dag till haha!
Istället blev det tomatsoppa- mums!
Nu är ju faktiskt oktober här och hösten går inte att försöka förneka längre.
Räknar med en ökad mängd kläder, värmeljus, soppor, te, handkrämer och läppsyl.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Föreläsningen om inlärning och minne hade jag behövt! ;)

Svar: Det var om hur det fungerar- det förbättrar inte det egna minnet ;)
Hold your dreams

2013-10-02 @ 06:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0