Otroligt bra onsdag

Igår hade jag en efterlängtad fining på premiärbesök här uppe- nämligen Lollo.
Vi handlade, lagade god mat och snackade otroligt mycket.
Sen gav vi oss ut på en lång pw, varav halva blev i ösregn!
Jag passar på att släpa ut folk som är på besök på sena pw's eftersom jag inte gärna ger mig ut i mörkret själv, hehe.
När vi kom hem och hade fått på oss torra kläder lagade vi en otroligt god kladdkaka med Daim och kokos.
Det är så skönt när man är ledig dagen efter och inte hela tiden behöver tänka på att komma i säng, utan saker får ta den tid de tar! 
En helt otroligt mysig kväll blev det! 
 

Snacka om studentstyle, haha.
Jag har både kladdkakeform och pajform men det visade sig att min ugn är ett par cm för smal för dom...
Tur att man är påhittig!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0