Shake that ass and roll those hips

Denna dagen var på pappret heeemsk schemamässigt, med föreläsningar 8.30-16.15! Phew!
Men lärarna är bra på det där med regelbundna raster och bensträckare var 45e minut.
Idag handlade det om Respiration och Autonoma Nervsystemet, men det kanske inte säger så mycket.
Det är rätt imponerande ändå hur mycket man hunnit lära sig på mindre än två månader!
 
Efter skolan begav jag mig till Fysiken för ett första försök på Zumba.
Det var skitkul!
Dock påminner det mig tyvärr om alla grymma danspass jag för tillfället inte tar...
Men men, man kan inte hinna allt och framför allt är bra dansklasser äckligt dyra för en student!
Så då är man glad att danspass som Zumba och Sh'Bam ingår i gymkortet och blir viss danströst!
En sak är i alla fall säker- kondisen skulle inte skada att jobba på... Hehe.
 
Min plånbok önskar att jag fortfarande var lyckligt ovetande om gott som finns i våra cafeterior... För mycket gott och läskande!
 
Denna var ju bara för gullig!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0