Testar nytt, wihoo

Eftersom dagens diskussioner var frivilliga velade jag mycket fram och tillbaka om jag skulle åka hem i helgen eller inte, men till slut vann Göteborg.
Bättre att spara dom tågpengarna tills jag hunnit bygga upp saknaden mer.

Så jag gick på workshopen under förmiddagen och för lilla mig som inte tagit tag i pluggandet ordentligt än kändes det faktiskt som en vändpunkt.

Vid tolv var jag på Fysiken för yoga, och blev drabbades av skräckblandad förtjusning när hon sa att vi skulle köra dubbelyoga.
Jag parades ihop med en främling som inte heller är så van vid yoga, men det gick riktigt bra för oss!
Framför allt så var det galet roligt!
Här är några exempel på övningar vi gjorde:


Rätt coolt ändå för att vara första gången!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0