Trött men glad

Såna här dagar gillar vi! 
 
Att börja dagen med lösningar på mindre problem är aldrig fel- inte heller att sluta tolv.
Dessutom handlade dagens föreläsningar om Hjärta och Blod, vilket nog intresserar de flesta.
 
Sen mötte jag upp Ulle som var på kortvisit i Sverige.
Hon var ju så fräck att hon flyttade till Danmark för att plugga, så henne ser man inte mycket av, men idag fick vi i alla fall en catch-up lunch med Ceasar Kyckling Wraps på Paprika i Nordstan. Mysigt värre!
 
Jag har varit hemma och tagit det lugnt en stund och nu är jag påväg mog Fysiken för att testa Sh'Bam.
Det verkar grymt och vi får hoppas att det lever upp till förväntningarna! 
 
Sen ska jag och Emma nog till Villan för att spana in vad tusan Choklad-pub kan innebära.
För visst måste man?
 
Och så har jag kommit ikapp med Grey's så senare ikväll kan jag gå tillbaka till hur jag helst följer en serie- en gång i veckan på TV!
 
Många små faktorer som tillsammans gör en riktigt bra dag!
 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Rolig och mysig dag Du haft.

2013-10-16 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0