Vardagskul

Ikväll har jag multitaskat studentstyle och experimenterat lite i köket.
Vardagskul helt enkelt!
 
En nackdel med att bo själv är att livsmedel hinner bli dåliga innan man ätit upp dom!
Men ibland hinner man planera, så jag bestämde mig för att göra nåt med mjölken och äggen innan de gick ut.
Vanliga pannkakor lät inte så kul, så jag slängde i lite allt möjligt- grahamsmjöl, havre, äpple och kanel.
Resultatet blev både mycket matigare och jättegott!
Samtidigt kollade jag på klipp om fysiologi på datorn, haha.
 
Nu myser jag ordentligt med Nisse, men när Johanna kommer blir jag tvungen att ställa mig upp och det lär han inte gilla, haha.
 




PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser jättegott ut, men kanal? Passade det verkligen in? Kram mamma

Svar: Jodå, det tycker jag :)
Äpplen och kanel går typ typ alltid ihop ;)
Hold your dreams

2013-10-23 @ 06:12:31
Postat av: Mari-Anne

Enl. Eve är ju äpplen och kanel en bra blandning.

2013-10-23 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0