Vardagslyx

Efter en kort skoldag till tolv har detta varit en riktig fixardag.
Tvätt, matlagning, städande, beställningar på internet, lite plugg m.m.
Sen myste jag till det ordentligt!
Efter mycket om och men har jag äntligen hittat Grey's säsong 9 online och ska försöka kolla ikapp innan 10an börjar på tv.
I mitt superbusy schema i våras kom jag nämligen av mig en liten bit in på säsongen.
Men jag började om från början och har gråtit mig igenom de första avsnitten- precis som jag gjorde när jag såg dom förra gången.
Troligen den hemskaste perioden i Grey's historia.
Japp, så talar ett äkta (besatt) fan...
Jag bakade även scones och tände ljus, denna onsdagskväll.
Vardagslyx vore vi alla unna oss ibland.



Jag ska vaccineras mot tuberkulos 10.45 och har sedan smärtlaborationer i skolan 13.00. Sweet!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väldigt vad du blivit huslig. :)

2013-10-03 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0