2013-09-17

Min dag har innehållit skola, lite plugg och pilates på Fysiken.
Första gången jag testade det och tummen upp!
Det kändes...
Jag gav Idol en chans och blev riktigt imponerad av Elin, den lilla rapparen från Norrland! Grym!
Jag brukar ju plocka fram mina rappkunskaper till Nicki Minaj's hits ibland på fest, haha.
Känns rätt mesigt i jämförelse, men sjukt kul är det i alla fall!
Nu kollar jag på programmet om Glada Huddik-teatern. De är ju bara för charmiga!

Btw, mitt paraply är typ min bästa vän för tillfället..
Man kan ju knappt gå utanför dörren utan det!

Och visst äger det med lärare som tipsar om appar och youtube-klipp som studieteknik?
2010-talet märks i skolorna också!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, ikväll är det visst regn som gäller. Inget för utegång.

2013-09-17 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0